Retourneren en Garantie
RETOURNEREN
Bedenktijd/retour
Bevalt het artikel u na ontvangst toch niet? Of is er misschien een andere reden waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben?
Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
In deze 14 dagen heeft u de kans om het artikel te beoordelen en uit te proberen.
Voor alle kleding geldt bovendien dat er geen retouches mogen gebeuren. Deze mogen niet gewassen worden en de originele labels dienen er nog steeds aan bevestigd te zijn.
Om gebruik te maken van dit herroepingsrecht kunt u contact met ons opnemen via info@tasjesenjasjesenzo.be
Wij bezorgen u dan de correcte retourinstructies.
De kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het artikel met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Tasjes & Jasjes Enzo geretourneerd worden.
Wij zullen het verschuldigde orderbedrag inclusief de verzendkosten binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het artikel reeds in goede orde retour ontvangen is.
Indien het een gedeeltelijke terugzending betreft, dan zullen wij enkel de orderwaarde van het betreffende artikel terugbetalen en geen verzendkosten.
Mocht het artikel beschadigd, of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het artikel te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het artikel aan u doorberekenen. Behandel het artikel dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour even goed verpakt is zoals wij dit aan u bezorgd hebben.
Product ruilen?
Wilt u uw artikel ruilen? Dat is helemaal geen probleem.
U kunt hiervoor contact opnemen met info@tasjesenjasjesenzo.be
Wij bezorgen u dan de correcte retourinstructies.
U bent zelf verantwoordelijk voor de terugzending van het artikel en draagt hiervoor zelf de verzendkosten.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen. Indien de bestelling intussen werd verzonden, dan is dat helaas niet meer mogelijk.
GARANTIE EN KLACHTEN
Garantie
Wij controleren al onze artikelen reeds tijdens de aankoop ervan alsook op het moment van de verkoop.
Daarnaast doen wij ons uiterste best om al onze artikelen heel degelijk en netjes te verpakken, om deze zo in topconditie aan u te kunnen leveren.
Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens het transport, of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt.
Wanneer u een gebrek aan het artikel ontdekt, of zou horen te ontdekken, dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Indien u tijdig contact met ons opneemt, zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.
Gelieve hiervoor contact op te nemen via info@tasjesenjasjesenzo.be